Studiomk

הגדרת מטרות וערך המוצר

רגע לפני שאתם מתחילים להקים אתר חדש לעסק שלכם עיצרו וענו לעצמכם על מספר שאלות:
למה משמש אתכם האתר?
מהו היעד שתרצו להשיג? מכירת מוצר / רשימת תפוצה / מתן מידע וכדומה.
מהו הערך המוסף של המוצר שלכם לעומת המתחרים?

הלקוחות שלכם חייבים להבין ברגע הראשון של הכניסה לאתר לאן הגיעו ומהו השירות שיקבלו ממכם.
אם הם לא יבינו זאת בשניות הראשונות של הגלישה באתר שלכם – הם יעזבו ויעברו לאתר של המתחרה.

העמוד הראשי באתר צריך להגדיר את המטרה שהגדרתם לאתר שלכם.
כאשר הלקוח מגיע לעמוד הראשי הוא מצפה לראות שם מידע שיעזור לו להגשים את המטרה שלשמה נכנס לאתר.
העמוד הראשי הוא חלון הראווה של המצר.

הניווט באתר והמעבר בין העמודים עד להשגת המטרה חייב להיות נוח וידידותי.
חשוב לא להקשות על על הלקוח להגיע למטרה בין אם המטרה היא השארת פרטים, רכישה או קבלת מידע.

שתפו את המידע עם חברים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Share on whatsapp
סגור תפריט